SKŁADANIE REKLAMACJI

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Stwórz dokument zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki.
Dokument powinien zawierać następujące dane:
– imię i nazwisko
– adres e-mail lub adres do korespondencji
– nr telefonu
– wskazanie numeru zamówienia, nazwy produktu i przyczyna reklamacji
– data zakupu

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury jeśli taką wystawiono.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Artur Szostek Arfos
ul. B. Prusa 1
32-566 Alwernia

ZWROT TOWARU

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru (oprócz Plakatów spersonalizowanych które nie podlegają zwrotowi). Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony w Arfos.pl produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

Artur Szostek Arfos
ul. B. Prusa 1
32-566 Alwernia

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz fakturę, jeśli została wystawiona. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów użycia ani zniszczeń.